Tineke Hoeksma

Algemeen bestuurslid

Ik ben Tineke Hoeksma en woon op het moment in Hulsen. Mede vanuit mijn werk in het onderwijs probeer ik te stimuleren dat mensen zich optimaal kunnen ontwikkelen, dat ieder mens kan groeien. We willen graag werken aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Ik zie het als onze plicht om goed te zorgen voor de natuur om ons heen. Beleid mag niet alleen door geld bepaald worden, maar begint met een visie op wat we echt belangrijk vinden in onze samenleving. Ik wil graag mijn steentje bijdragen aan een eerlijke, duurzame en sociale samenleving.

Een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Daar staan we voor. Dan hebben we en dan heb ik een grote verantwoordelijkheid naar kwetsbare mensen die dat niet zelf kunnen regelen. We moeten goed zorgen voor de natuur om ons heen. Beleid kan niet alleen door geld bepaald worden, maar begint met een visie op wat we belangrijk vinden in onze samenleving. Ik wil mijn steentje bijdragen aan een eerlijke,  duurzame en sociale  samenleving.