GroenLinks had afgelopen dinsdag de begrotingsraad. Bij de begrotingsraad horen ook de algemene beschouwingen. Elke partij vertelt dan over hoe zij denken over de stand van zaken en de toekomst van onze gemeente. GroenLinks doet dit met een filmpje zoals ondertussen traditie is voor ons! Benieuwd? Bekijk dan de video op deze link: https://fb.watch/gVOlGwHZfc/.

De begroting is unaniem aangenomen door de raad na een lange dag vergaderen. GroenLinks heeft er deze begroting voor gezorgd dat er extra menstruatieproducten uitgiftepunten (MUPs) komen. Hiermee zorgen we ervoor dat iedereen toegang heeft tot deze eerste levensbehoefte. De wethouder heeft ons ook beloofd om te komen met een plan voor een projectleider energie. Het klimaat is een probleem waarvan we niet weg kunnen kijken. Deze projectleider moet er voor zorgen dat we als gemeente nog meer vaart kunnen maken om onze doelstellingen te halen.

Ben jij ook enthousiast geworden door deze plannen? Neem dan vooral contact op en kom langs in de fractie. Alleen samen kunnen we Hellendoorn eerlijker en duurzamer maken!